.

. VAD HETER DU?
Jennifer

. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Svarta (mjukis)

. VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Ingenting

. VAD GJORDE DU IGÅR?
Jag var med Hanna

. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
En halv macka

. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Vet inte ,det är ljust ute men molnigt .Tror inte det är så varmt heller

. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Eves mamma tror jag


. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Hur personen är ,sen typ utseendet

. HUR MÅR DU IDAG?
Inte så bra ,hoppas det går över

. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Typ coola eller pepsi

. FAVORITSPORT?
Hm ,jag vet inte?

. HÅRFÄRG?
Mörkbrunt

. ÖGONFÄRG?
Blå

. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG??
Båda är fina :)

. SYSKON OCH DERAS ÅLDER?
Lillebror 11 lr 12 ? Lillasyster 4 tror jag ?

. FAVORITMÅNAD?
Sommar månaderna eller oktober :)

. VILKEN FILM SÅG DU SENAST?
Hipp hipp hora

. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Lördag

. FAVORITHOBBY?
Vännerna

. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Jag vet inte

. FAVORITLÅT(ar)
Beror så på vilket humör jag är på. Gillar ganska blandad musik.

. SOMMAR ELLER VINTER?
Sommar

. KRAMAR ELLER KYSS?
Hm beror på personen :)

. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS?
Förhållande

. CHOKLAD ELLER VANILJ?
Båda

. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
Med min mor och våran katt


. VILKEN BOK LÄSER DU JUST NU?
Den heter typ SLAM

. VILKEN VAR DEN SISTA SPELNINGEN DU VARIT PÅ?
Typ PDOL om det nu räknas


. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Jag har ingen


. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGA?
Nej ,långt ifrån

. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Nä men båda samtidigt tror jag :)

. ÄR DU ROMANTISK?
Jag vetinte ,

. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Mja ,sådär

. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Skola tror jag

42. VAD ÄR KLOCKAN NÄR DU SVARAR PÅ DETTA?

13:37


Kommentarer
Postat av: så jävla sämst..

42. VAD ÄR KLOCKAN NÄR DU SVARAR PÅ DETTA?



13:37



konstigt att blogginlägget är 12:57 då retard naab

2009-04-06 @ 21:25:02
Postat av: jennifer

Men jag kanske inte laddade upp inlägget förens då? Orka bry dig

2009-04-06 @ 22:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0