Lördag

Igår var det fredag och det betyder alltså helg ,dagen har varit ganska bra och mitt humör har legat på topp! Vi dansade på gympan eller aif dom andra tjejerna i min klass ,jag kunde inte dansa p.g.a att jag hade/har så grymt ont i magen. Ska det aldrig ta slut?
Aja ,efter skolan så vare bara attbege sig till solcity med rebbis och sen hem och duscha och börja fixa sig inför discot i stan som var grymt kul! Träffade många glada och trevliga männsikor,och jag ångrar verkligen inte att jag for dit :).


hehe

sötbea

sötnatta

snyggrebbis och jag  <3

taggade tjejer,dissa mig tack ;o men hanna är snygg !<3

snyggisar !

Ehe ,givande bild .. NOOOOT !

Jag, snyggsofie och snyggjenny :)<3

:)


PuSs

Kommentarer
Postat av: jojken

du är snygg! ;)

2009-04-04 @ 19:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0