Tisdag

Idag har dagen varit hyffsat bra ändå, började med två vanliga lektioner och sen skulle vi på nå skolbioskit. Efter det så fick jag på stan med Natta och Madde och jag köpte lösögonfransar, ett armband och strumpbyxor.



söt tjej ;)

Ändå snyggt ;D



Tobbizz ;D

Dimis ;D

Nattis ;>

duktigt ;)


Sötewiii :)

Rebbis och Jenkis :)


vi träffade Anna och Julia också :)

Madde :)

Elias ( :

:)

Jag gillar nte min "nya" mobil,den tar så sega bilder tar typ ett år om man vill fåså inte bilden blir suddig. Grymt irriterande, Jaja.


PuSs


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du fick inte lägga upp på ögat unge -.-

2009-04-29 @ 13:52:41
Postat av: julia

hihi:D sötis!

2009-05-02 @ 17:00:49
URL: http://julialagerskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0