Torsdag

Sitter just nu hos Rebbis ,hon ska snart färga mitt hår .Känner att det var jävligt längesen jag bloggade sist så det är väl dags att rycka upp mig ! Det har typ inte hänt något sen senaste gången jag bloggade så det bevisar väl att jag inte har så intressant liv,hehe .
Idag har jag och Rebban varit på stan och jag köpte en hårfärg och inget mer ,ikväll är det egentligen tjejkväll men jag orkar inte åka dit igen ikväll.
Imorron blire helg och då äre Norrmalmsdisco och jag hoppas det blir kul och mycket folk :) .

Jag sitter nu och ritar en snygging ,ni kan ju få se bilden för att jag är så grymt snäll ;);).



PuSs

Kommentarer
Postat av: rebbis

det har ju fan hänt mkt sen sist;);)

2009-04-02 @ 22:01:57
Postat av: Jenkis

Nä ,inget jag vill skriva i bloggen ;/

2009-04-04 @ 18:33:17
Postat av: Jenkis

Nä ,inget jag vill skriva i bloggen ;/

2009-04-04 @ 18:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0