fredag

Igår vad jag med Evelina och vi såg Madagaskar 2,den var sjukt rolig och jag skrattade hela filmen förutom då jag inte skrattade,HÖHÖ ..Annars så har ju jag och Evelina haft ett litet vad om att få flest besökare på EMOCORE ;) haha ,och jag ledde med ungefär ,hmm 100pers kanske ?så hon gav upp och jag vann ;)haha jag är bara bäst ,nej inte skryta nu (a)

------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har vi varit i jokkmokk med alla 9:or på våran skola och det var kallt och jävligt ,fast det sjuka var att vi hade kul ! Jag gick och virrade på marknaden med Evelina och Tobbe och vi gick omkring och kollade på massa konstiga saker och frågade olika Samér om dom ville vara med på bild med oss ,och det ville dom ju såklart ;)hehe . Bilresan dit tog ungefär 2timmar och det var mysigt för jag älskar att åka bil :)Jag var typ en hund i mitt förra liv ..eller nåt .Bussresa hem tog  typ 3timmar och det var väl lite långtråkigt .Jag och Evelina fick låna en kamera från skolan men Evelina har inte hunnit ladda in bilderna än men dom laddar jag upp så fort jag kan :)Tillsvidare så får ni nöja er med 2 stycken tattade bilder ;)






PuSs

Kommentarer
Postat av: Anonym

he, många bilder lixom! Höhö ;D

2009-02-06 @ 18:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0