lördag

Just nu sitter jag och pratar med Rebbis i telefon ,och funderar på hur jag ska göra idag . Känner mig inte helt frisk men jag har haft så grymt tråkiga helger nu på sista tiden så jag känner att jag nästan måste hitta på nått . Allt jag vet är att jag ska vara med Rebbis,sen vet jag inte :) Jag vill passa på att säga att vi har köpt en ny bil och jag är så nöjd för det följde med en dosa till cd-spelaren :):) h3h3 och såklart äre jag som får bestämma musik ! (: Känner mig lite efter ..Vi har alltid haft skrotbilar men nu så har Jessie tagit sig i kragen och köpt en riktigt fin bil för en gångs skull :)

Känner mig lite avundsjuk för från alla håll hör jag hur mkt alla älskar sina killar och hur mkt  dom saknar dom och här sitter jag helt ensamen och övergiven,haha nä men det är ju som alla hjärtans dag så det är väl sånt man ska höra :)Äh jag har ju Rebbis så jag klarar mig nog ! (:

Jag orkar typ inte blogga längre ,men ska föröka skärpa mig (:

PuSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0