onsdag?

Jag har sjukt tråkigt ,och ingen att vara med :((:(:( Evelina och Emil for just och jag orkade inte följa med till bersika ,så jag sitter nu här och har inte ett skit att göra :/ Skolan har ändå varit rätt chill, för vi slutade typ kring två :):)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------


Hann inte skirva igår men skoldagen sög och efter skolan var jag med natalie och beatrice och dom sminkade mig emo ;)haha inte fin memen ..det var dock inte seriöst :):)



Det ska föreställa natali :)Ändå likt ^

HÖHÖHÖHÖHÖ ,co0ltjej15 ;);)

PuSs

Kommentarer
Postat av: h

Emo :D

2009-02-05 @ 12:50:11
Postat av: felicia

Emoisdelicious ;)

2009-03-16 @ 18:17:15
URL: http://feliciavikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0