onsdag

Min dag har varit ganska så chill ,fast när jag vaknade hade jag så grymt ont i magen att jag inte kunde stå upp så jag kom försent till skolan. När jag kom till skolan var klockan ungeför halv tolv och vi hade ett pass kvar och det var musik,sen efter det skulle jag gå hem men han inte längre än till badhuset så började min mage krampa och jag blev tvungen att ringa efter hämt av mamma.
När jag kom hem så satte jag i silvershampo i mitt hår och i mitt löshår så får väl se hur det blev sen när det torkat .
Just nu sitter jag och väntar på att Natali ska komma nångång ,hon ska klippa mitt hår och jag ska sätta i en rosa slinga i hennes hår.
Imorron är det skolfoto och jag längtar inte .Ursh

PuSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0