söndag

Just nu sitter jag här med en chips skål i knä:et och lyssnar på musik ,har inte så mycket att göra nu för Evelina for för ett tag sen och hon har sovit här för att igår var vi på nå grattis grejs hos Beatrice. Vi var i nån lokal och där så åt vi godis och såg film och sånt ,och dit kom även en kille som heter Johan ,och han var GRYM på att både sjunga och spela gitarr !Jag har för mig att han ska anmäla sig till idol i år så håll utkik efter han :)

Senare ikväll eller nått så ska vi kanske fara och köpa en "ny" bil eftersom våran förras bromsar typ inte fungerar ;)Annars vet jag inte vad jag ska göra ,eller jo typ klockan nio börjar trollkarlens hemligheter och det ska jag se :):)




SÖÖÖÖT<3



PuSs

Kommentarer
Postat av: linnea

skit snygg bloggdesign jannifer :-)

2009-02-09 @ 17:52:07
URL: http://llinneabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0