tisdag

Idag fick jag veta att det inte blir nå Umeå för min och Hannas del ,men jag kanske åker dit med Natali ist. Det är ingenting som är bestämt än ,tror jag?Det händer ju alltså under sportlovet,en till rolig sak som händer då är att jag åker till arvidsjaure med Evelina och Tina och då åker vi till Evelinas stuga och där ska vi bara mysa på och köra skoter, osv! :) Fatta mycket jag längtar ! En dålig sak dock är att jag inte kommer kunna vara med Rebbis nå ,och det är ju som tråkigt :/

Jag har nyss varit ute och gått med Hanna, det var skönt att vara ute och gå fastän det var typ svinkallt och jag ska nog göra några sittups snart också.Vi gick typ runt i fartfyllda Ödebyn och stekte runt i våra fina täckbyxor som var allderles för stora. Heuheu,och om jag har riktigt tur har jag träningsvärk imorron.Jag tror det är bra ,har för mig det iaf.Jag ska nog duscha snart också ,intresseklubben antecknar..hehe

Måste bara berätta att jag inte ska sminka mig eller fixa mig nå på skolan i veckan för att då får jag en tia av Evelina ,och jag ska bevisa att jag klarar av det ;)-Om nån ville veta alltså.

Okra skriva låång text ...



Skarp och fin bild (Y)

PuSs


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig stavning på arvidsjaur ;) Haha

2009-02-18 @ 14:28:30
URL: http://hannaal.blogg.se/
Postat av: rebbangirl

blir lessen i ögat :( kan du inte vara med mig på 10dagar?!:o åh, kul lov jag kommer få om du dissar mig så länge :/ ORKA UMEÅ MED NATTA hela lovet:(:(:(:(:(:(buhbuhbuh :'(

2009-02-18 @ 18:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0