tisdag

Hej ! Idag har jag suttit och drygat framför min super sega dator ,sen kring 6 tiden ringde hanna och räddade mig och frågade om vi kunde gå ut och gå. Sjukt härligt väder i dag och det känns nästan som att sommaren vill krypa fram snart?Längtar ortoligt mycket till sommaren och då menar jag t.ex PDOL,att jag kanske ska följa Rebbis ner till skåne och att jag och hanna ska besöka hennes släkt i utlandet !

På torsdag är det skolfoto som gäller och såklart är det jag som är den första som vanligt som ska ta kort eftersom att mitt efternamn börjar på A ! SUG ,eller det kanske är bäst att vara först?Jaja hoppas det går bra iaf .

Jag har fortf. ont i magen och det lär inte bli bättre för att jag gnäller över det så ska sluta med det ! :)

Sov gott allihopa!

PuSs

Kommentarer
Postat av: h

men ggeek! haha. Ofta vi ens ska dit, det var ju inte seriöst ens ;);) haha vet du hur dyrt det är;D haha

2009-02-25 @ 18:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0