torsdag

Just nu sitter jag och smaskar på mina två chokladkakor mami kom hem med , jag var verkligen sugen på choklad så tack tack!(A) heuheu .När mami kom hem från sitt "livs" yrke (hanna fattar)hoppas jag ,så kom hon fram och höll händerna i kors framför mig och ville att jag skulle peka på rätt hand ,typiskt henne alltså. Efter många felgissningar så öppnade hon handen och där i låg ett blått armband i plast. Först trodde jag hon skämtade ,men sen så berättade hon att det var en liten flicka på hennes jobb som hade frågat om hon hade barn och vilken min favorit färg var osv ,och nu var hon färdig med armbandet och mycket nöjd hade hon också varit . Flickan hade också sagt att jag MÅSTE ha på mig armbandet VARJE dag ,så klart det ska bli så också :):)haha ,så jävla söt alltså ! :)



Känner mig feeeeeeeet :)

Gulle (:


PuSs

Kommentarer
Postat av: h

haha, he gör ja! ;) Armbandet var ju typ snyggt! ;)

2009-02-12 @ 21:36:57
URL: http://hannaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0