torsdag

I förrgår hittade jag inte min nyckel nånstans och min kära mor blev rasande och tog av mig skärmsladden och internett och sa att jag skulle få betala för alla nycklar osv ,men idag hittade jag nycklarna !Eller hittade och hittade det var nån som hade hittat dom och lämnat in dom i uppis och ja ni fattar :):) Så jag fick tillbaka datorn och slipper gå och oroa mig ,känns som att en sten har släppts från magen !:D:D:Dhaha typ krydd glad ,menmen.

Igår kunde jag ju inte skriva något pga ingen datoooooor ..men jag gjorde inte så mkt ändå,jag var med Natali och inget mer (:haha kul liv jag har (Y)(Y)


Haha ååh så bra !Min älskade bävernyckel (L)(:

Natali :)
PuSs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det nå fel oh va med mig eller ? :O

2009-02-19 @ 14:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0