fredag

Dagen började med skola och på skolan hände ingenting speciellt, eller jo en lite kul sak hände :) På slöjden ,haha . Jag håller på med en kattlåda eller nått sånt ,åsså skulle jag spika fast nå tyg i hålet åsså satte jag mig på lådan och vad händer då? Jo den spricker ,hahaha kul ,jag måste ha gått upp extremt mkt alltså .Om någon fattade hänn så fattar ni säkert hur mkt vi skrattade (;; Sen efter skolan gick jag på stan med Natali och det var roligt,härlig tjej alltså (Y) Innan jag började skriva så kändes det som att jag hade mkt att skriva om men nu när jag ska skriva ner det så försvinner allt ,hehe .
Orkar inte skriva nå mer nu ,ha det bäst !

PuSs

Kommentarer
Postat av: NATALIE FER SURE

HAHAHAHA Du skämdes över mig din lilla xD

Och du satte juh det dära röret på huvudet så du fick konstigt spån och det var KUL HAHAHAHA

flumm vi flummar sönder HOE xP

2009-01-30 @ 23:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0