torsdag

Dagen har varit helt okej, det började med skola och då hade vi två lektioner = chill ;)) Efter skolan väntade jag på Eve som har extra engelska, efter det så gick vi till ica, hehehehe, och köpte flåd till att plugga men det blev tyvär inget pluggande för våran del. Istället så lagade vi mat och sedan så sminkade vi oss till emosar. Haha ,har alltid så kul med denna tjej (Y). Hon for hem kring klockan 5, och efter ett tag så ringer det på dörren och där står några coola pojkar. Ville inte släppa in dom eftersom att jag hade emosminkning men jag hade inget val för dom kom in iaf .heuheu. Nu så sitter jag här och lyssnar på min utnötta musik och på msn och tråkar. Måste kanske göra lite SO också för den skulle typ vara klar idag och jag har mkt kvar.. men jag har seriöst ingen lust att plugga, så det blir nog att jag slänger mig framför tvn med en chipspåse som nästan är slut, haha.

PuSs

Kommentarer
Postat av: elin

läs gärna min blogg ;)

2009-01-30 @ 17:18:28
URL: http://elinwerners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0