Hemma

Kom just hem från Anne, jag har träffat crille och linn också. Fick mig en mobilpåfyllning så nu kan jag smsa:)
Fick också en trisslott, vann 25kr haha inte så mkt men det är ju iaf nåt ;D

Vädret är underbart och jag läste idag att det ska bli kanonväder i augusti!(Y)

Taggar sthlm, men ska inte se fram emot det för mkt så jag blir besviken:)




btw! HAHA

Söjn vare idag när vi var ute och gick;

"Jag såg en gammal gubbe och en gammal tant som gick efter cykelvägen, och dom var skitgammla! Den gamla gubben hade puckelrygg och bar två tunga påsar"


Jag-  Jag tycker synd om han,  han orkar ju inte bära dom!

Anne- Jo jag också

Jag- Jag ska hjälpa han

"Jag går fram och frågar om jag ska bära påsarna åt dom"

Gubben- Nejnej lillavän, jag måste träna hokeymusklerna inför i vinter!

Jag- Nej men låt mig bära!

"Gubben springer iväg med påsarna på skämt"

Tanten- Ingen idé att fråga, jag har redan gjort de.

Jag- Okej, ville bara hjälpa till

Tanten- Så snällt tack iaf!

HEHEHEHEH...


Ps! Imorron ska jag och crille tälta så då får ni bomba med sms!

PuSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0