mys

Igår sov jag typ bort hela dagen eftersom att jag var sjuk, sen på kvällen var jag med min bejb och vi såg typ film men dom började bugga.Jaja, jag vaknade nyss av att jag hade grymt mkt huvudvärk, så det blir en chilldag idag med, typ med halvsovade framför en film eller två. Låter mysigt, så får de bli.Jesson kör just nu med en hårfön som skär i öronen, irriterande? Ehjå. Ska gå och tycka synd om mig själv nu, ha en trevlig dag.

PuSs


 

Föresten!
Tack Linnea att du orkade fixa min blogg, dem blev jätte fin och jag är hur nöjd som helst!: )<3

Kommentarer
Postat av: hanna, arg som ett bi, ledsen som en överkörd igelkott :(

så han går det att vara med :( :( :(

2009-07-07 @ 14:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0