Pdol

Ja nu är pdol över, men jag ha haft kul alla dagarna och det kan jag tacka min vänner för. Är rätt trött idag efter allt springade hit och dit och dansande med Linnea och Rebbis i discotältet, haha tappade dock bort mina vänner gode ofta men hittade mig alltid någon jag kände. Karusellerna var nog pricken över i;et, fan vad jag har saknat det!



det är Linneas bilder här nedanför, men ska kolla igenom mobilen senare om det finns någon bild som inte är allt för suddig.
 

Linnea, Julia, Tina och Andréa

Jag, Hanna och Tina

Hanna, Gustav, Jag och Eve

Jag och eve åkte breakedance typ 94309825ggr typ:)

Starfly eller vad den nu hette :)

(Rebbis bild) Jag, Rebbis och hennes kusin :)
fan vad kul!

BTW! Jag och Hanna åker ju till sthlm om 11dagar, längtar!
Har därför inte råd att gå på LK men får ta det nästa år ist!

PuSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0