*

Har just nu grymt tråkigt och sitter och tar skit fula cam bilder, haha. Jaja hursomhelst så är det jobbigt som fan att stiga upp typ 6 varje morron, slösar så mkt av mitt lov. Men ändå kul sen när lönen kommer, då ska jag och Hanna till sthlm och det kommer blir skit kul!Taggataggatagga:-)Heh, nu ikv ska jag göra samma sak som jag typ kommer göra 2 veckor frammåt, alltså sova,det enda jag gör;O Vill ju vara med folk, men ork it för jag är för trött, har typ en tumör.. Huhu,jaja hadet bra!


Skabb hela veckan,.

kanin, jag var typ en i mitt förra liv?;o

var jag finare i blont hår?





................


så säg mig nu min vän
vad i världen sätter du
finns det vänskap som aldirg tar slut
är du en av dom som aldrig byter värld ?
är du en av dom som alltid kommer finnas här ?



PuSs

Kommentarer
Postat av: youknowwho

du ska it färga ditt jävla hår igen. Och nej, du är inte finare i blont.

2009-06-17 @ 21:46:33
Postat av: Anonym

blont!!!!!1

2009-06-18 @ 00:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0