Asså CP är det enda jag kan säga

Jag orkar egentligen inte blogga men det känns som att jag vill få bort massa tankar men kan ändå inte skriva det här i bloggen för jag vill inte ge ut så mycket av mitt liv .Så jag pratar med Rebbis om sånna saker ist och drar ett streck för allt som hänt och börjar om på nytt.Inte så lätt kanske ,men jag får väl skylla mig själv och får ta en dag i taget. Jag skämms och det kommer aldrig hända igen ,jag lovar ! Förlåt förlåt och förlåt men gjort är gjort .

Rebecca du är min bästa vän och det är ingenting jag bara säger duvet när ,du är verkligen det och du betyder så sjukt mycket ! <3





PuSs

Kommentarer
Postat av: rebbis

naaw<3<3<3 du är bäst älskling!<3

2009-03-08 @ 22:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0