måndag

Vad heter du? Jennifer
I mellannamn då? Kristina ...
Dina smeknamn? Egentligen ingenting ,men typ jenkis
Vad spenderar du dina pengar på? Allt möjligt ,typ godis HE-HE ,kläder,smink,och sånt .
Antal kuddar i sängen? En stor typ avlång kudde ,räknar den som två ;)
Är du allergisk mot något?
Har du haft sex idag? Nepp
Nästa mål i ditt liv? För det första ska jag nog ta och skaffa mej ett ,sen vet jag inte :)
Hur svarar du i mobilen? Typ hallå?
Vem ringde du senast? Mami


SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng:
Jag :)
Såg dig gråta: Mami
Fick dig att gråta: Venne
Du gick på bio med: Kommer inte igåg ,det var typ 124135år sen jag senast var på bio :)
Du gick på stan med: Rebbis tror jag
Skickade ett sms åt dig: Natta
Sa att du var söt: Ingen


HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? Jo
Bråkat med ditt husdjur? Naah , det ger inget  x)
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Näh :)

SAKER
Tar du droger? Ehnääh
Vem är din bästa vän? Venne, har ingen riktig bästa vän
Vad är du mest rädd för? Mörker,ensamhet och läskiga saker som man typ blir galen av som typ vad som händer då man dör ,hehe.
Vilka kläder sover du i? Trosor och Bh
Vart vill du gifta dig? Kyrka :)
Vad hatar du verkligen? Att vara ledsen
Har du varit kär? Mjå
Gillar du att ha folk omkring dig? Jo men det är skönt IBLAND att vara själv också
Några piercings/tatueringar? Öron om det räknas ,och i näsan
Vill du gifta dig? jo men inte än :)
Vill du ha barn? Vet inte ,iaf inte än


DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? Nepp ,tror inte det
Köpt någonting? GODIS ...
Varit sjuk? Nejdå
Sagt "jag älskar dig"? Nej
Velat säga till en person att du älskar den? Nä tror inte det
Träffat nån ny person? Nepp
Saknat någon?
Kramat någon?
Kysst någon? Nej


SENASTE
Låt du hörde: Avril laving
Film du såg:  Nån jätte bra film med Hanna ,kommer inte ihåg namnet på den :)
Sak du stal: Kommer inte ihåg
Mat du åt: Nå skolmat
Människa du slog: Kommer inte ihåg,slåss inte :)hehehe-he
Stora bussresan? Inte så stor ,typ från A-jaur
Långa telefonsamtal: Rebbis
Dusch: Igår


PuSs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0