onsdaaaaaaaaaaag

Heeeeeeeeejsan ,jag kom just hem från rebbis och tyvär blev det inte att vi joggade ,hahha ;) När jag var påväg dit var jag taggad på att röra på mig och så, men då jag kom dit låg hon typ och sov så då tappade jag taggen .Haha ,jag ska börja träna eller asså inte tränaträna men börja röra mig mer ,för idag insåg jag hur otränad jag är ,haha . Alltså om man sitter på golvet och sträcker ut benet åsså ska man ta tag i foten ?Det klarar jag inte ,och jag kan inte ens sätta upp benet på ett bord ..om någon nu fattade det där ,heuheu. Nu ska jag datanörda mig en stund sen blire att sätta i hårinpackning och se på greys.



PuSsssssssssssssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0