onsdag

Igår så var jag med natali ,vi typ for till vårdcentralen och så .Sen på kvällen blev det att hon skulle sova över för en sak ,men vi såg typ på dhw och satt vid datorn och lekte coola :):).


Hehe fråga inte vad jag håller på med ..

Idag så har det varit en rätt kort dag ,vi slutade klockan två . När jag kom hem så skulle Natali komma förbi och hämta något ,vi fastnade på på nått spölklipp på youtube .Fyfan vad läskigt alltså! kommer typ aldrig vara själv när det är mörkt och jag som redan är mörkrädd ,nu blev det ju bara värre :/ :)haha.När hon for så gick jag iväg till Tina för att låna skidor till på valls imorron. Seriöst ! Jag har aldrig sett fulare skidor ,aja det spelar väl ingen roll men jag har aldrig åkt skidor förut så jag kommer nog skämma ut mig !Men jag ska iaf försöka och göra så bra jag kan ,heuheu.


Hehe ,kommer typ lysa upp i backen ;):O




höhöhöhöhöhöhö
pizza in ma <3..h3h3


PuSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0