söndag

För det första vill jag säga att jag verkligen inte orkar blogga ,funderar på tabort den.Sen för det andra vill jag tacka Tina för att hon fixade min blogg  :)Tack tack ! För det tredje så är det sjukt fint väder i dag ,hoppas det blir lika bra väder då vi ska till valls med skolan :):).

Har inte gjort något spec i helgen ,igår så var jag med Hanna och Rebbis och vi såg melodifestivalen .Jag sa till dom att snälla snälla snälla låten och orpera låten var topp tippade ,men dom trodde mig inte så det känns ganska bra nu i efterhand ,ägda ;)Själv så hoppades jag på att måns eller heat skulle ta hem det ,men det har ju blivit så att det är sjuka låtar som vinner i det stora hela nuförtiden .


(N)

(Y)                                                                  (Y)


PuSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0