Torsdag

Idag slutade vi tidigt som vanligt, jävligt skönt. Efter skolan följde Rebbis mig hem. Jag var snäll och färgade hennes utväxt :)Efter det var vi duktiga och städade i köket åt mamma hoppas hon blir glad ! Sen gick vi hem till Rebbis och då åt vi typ lite fika och lite godis.

Imorgon händer det inte så mycket ska nog vara med Dima, Rebbis och Hanna. Vi ska cykla, det är så jävla kuuuul. Sen ska vi se film och ha myskväll med chips och sånt. Sen kanske vi även ska titta förbi Tobbe för han fyller år så vi ska ge han en present för Dima är så bra kompis med han, men inte blir vi länge där :). Hoppas inte nu mamma hindrar mig för att umgås med mina underbara vänner!!!!!

PuSs

Hehe


Kommentarer
Postat av: hanna

haha yeah! Fan va kul det ska bli att få umgås med dig, har saknat det ;);) haha

2009-03-12 @ 18:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0