fredag

Igår var det valborg och jag följde med natalie till nånstans i ödebyn, det var väl helt okej och trevligt folk. Idag vet jag inte vad som händer men ska kanske följa mami till stallet och åka hästvagn -.- .Men jag får se om jag orkar, kanske stannar hemma och solar i det härliga vädret ist.




En sak som gjorde mig på bra humör idag var att mamma berättade att vi har råd med en resa till Turkiet men ska bara försöka få med oss någon för vi kan ju inte fara utomlands själva när ingen av oss varit det förr :). Jag som tjatat så mycket på att jag vill fara någonstans och komma bort från Sverige, ååh så härligt!
Fan vad najs ;D
PuSs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gangster natti

2009-05-01 @ 17:26:57
Postat av: Natta

Söt tjej -.-' När fan tog du dom bilderna? och ta bort! puss

2009-05-03 @ 21:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0