söndag

Igår så hade jag haft astråkigt hela dagen tills jag for till stan och där var jag med några snyggingar:). Först när jag kom satt alla på Bigboy men sen efter ett tag så gick vi ett varv och kollade på bilarna som körde runt i stan, vissa bilar var svinsnygga! Jaja, efter ett tag så for Evelina ,Tina och deras killar hem till Evelina men vi ville stanna ett tag till så vi följde inte. Vi fick sen åka med nåra killar i en minibuss, jag och linnea åkte för Anna och Hanna inte ville, dom i minibussen frågade hur gamla vi var. och vi bara ; 93;or och dom bara; fan ,ni ser ju ut som typ 19 båda två! ,haha lite småkul :).Sen åkte vi i en annan bil med nåra killar från ?Kommer inte ihåg, men vi fick sitta på deras rutor och sjunga med och typ vinka till alla glada människor:). Jag hade en rolig kväll och det måste göras om!


Linnea :)

Heuheu

Sötis!

Tobbe och hans gäääääng ;)



PuSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0