chacha

Jag är på dåligt humör som vanligt....... Blir alltid på dåligt humör efter skolan nu på senaste tiden, fråga mig inte varför. Känner mig så jävla irriterad på allt och alla, och allt kan suga. Skolan är så jävla tråkig och jobbig, orkar fan inte med den. Jaja färdig kröjmat.

Det blir kanske inte något gymkort eftersom eve troligtvis inte kommer att få ett gymkort nu när hon fyllt år osv, men om någon annan vill börja med mig ist så blir det ju av, men annars tar jag pengarna och köper en vinterjacka ist:)

Ikv ska jag se dhw och gå och lägag mig efter de, hade hoppats att Robin skulle sova här men de blev it, och det sög ju.

Puss på er alla glada!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gymma själv?

2009-11-03 @ 19:27:40
Postat av: Anonym

du ska ju gymma med mig, you know who ;)))

2009-11-04 @ 19:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0