söndag

Alla söndagar är alltid lika sega och tråkiga, sitter bara och väntar på att få gå och lägga mig typ. Jaja, igår hämtade Robin mig och jag följde hem med honom och vi såg nån film och hade allmänt mysigt:) Idag har jag inte gjort ett skit, bara suttit vid datorn och städat mitt rum(Y) Kollade på ett quiz på facebook hur många timmar jag sitter på facebook och det visade sig att jag sitter ungefär 27timmar och 18minuter i veckan och det är grymt mkt! Intressant inlägg jag vet, så jag avrundar här. Nu ska jag gå och lägga mig och chilla i soffan och mysa framför nån film :)Tjarååh!


så jävla fin, jag älskar dig<3


Kommentarer
Postat av: jenkan

ÄR DET HAN ROBIN DU ÄR TSM MED?:O:O:O TRODDE DE VAR ROBZ, HAHAHAH

2009-11-18 @ 17:48:22
Postat av: Anonym

Så jävla ful. Han ser ju ut som en apa!

2010-01-04 @ 17:40:59
Postat av: Nikke

Dude dedära e min kusin ...

2010-01-12 @ 19:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0