tjaaaaaaaa

Har just ätit och jag håller jävlat på sprängas, delvis för att jag är mätt men också för att jag är så sjukt förbannad. Skulle kanske följa med Robin, Jonas och hans tjej till långträsk åså men it fan blir de, för att min jävla kontrollmamma inte kan kontrollera mig där borta och ha jävlat fullmakt över mig för en gångs skull. Hon skyller på att det är för att hon inte vet vars det är och jag har sagt att hon kan få adressen men hon tjatar om att det är färdig diskuterat. Blir så sjukt sur. Jaja, alla mina inlägg är om hur synd det är om mig osvosvosv, så nu orkar jag inte skriva nå mer negativt utan bara om allt positivt, lär ju inte bli mkt att skriva om då......skoja, naaat


HEJDOOOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0