fredag

Skönt med helg, men har varit på ganska dåligt humör delvis av dagen och nu hela kvällen. Har gjort jävlat åssit, typ sett idol och tyckt synd om mig själv. Nä men det var faktist skönt att bara chilla. Idag har vi tagit skolfoto, blev inte nöjd kan jag ju säga, men orkar fan inte bry mig för det går ju inte att göra någonting åt. Känner på mig att i morron kommer bli en toppen dag, hoppas jag har rätt. Tror jag ska slagga nu eller nåt, gör ändå inget vettigt.



haha fan va zött;-) lägger bara upp nån bild

Kommentarer
Postat av: r

orka låssas du blir onöjd för att andra vart det. du vart finast i klassen jennifer så lägg av! du vart helt fin och de kan du erkänna..blir arg;)

2009-09-25 @ 23:22:39
Postat av: Bea

men så söta! (=

2009-09-25 @ 23:42:32
URL: http://beatricc.blogg.se/
Postat av: Natta

Nämen gud vad hemskt ! Vilket jävla minne xD

2009-09-26 @ 14:01:37
Postat av: jennifer

Jag blev inte alls fin, lägg av. Blev inte nöjd och du behöver inte säga nå, blir typ irriterad..

2009-09-26 @ 16:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0