........

Mitt lov kan då jävlat gå och gräva sig en grav eller nåt, jag kan fan inte fatta att jag ska bli sjuk jävlat just på lovet! Och det är ju inte nån jävla förkylning eller nåt sånt, självklart ska jag få körtelfeber som är 1000ggr värre.... Jag ork it! Jag har så jävla ont och jag kan inte ens dricka lite vatten, min hals tar död på mig och det enda jag gör är ligger och tycker synd om mig själv medans jag ligger och väntar på att få ta nästa smärtstillande tablett. Det är det värsta jag varit med om och tur det att man bara kan få det här en gång i livet!

Kände bara för att skriva av mig lite, tack & hej.


INTE min hals om någon skulle tro de, men de är ungefär de ser ut och det är inte mysigt :(

Kommentarer
Postat av: Nicolaymathea

Thanks, keep up the good work.

2011-06-16 @ 08:50:28
URL: http://nicolaymathea.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0