Lista, bara för tidsfördriv

Är du..

Arrogant: Njaa

Osäker: Ibland

Trött: Jo, ofta

Intressant: Somfan

Smart: Skulle jag inte påstå, men ibland har jag mina stunder

Barnslig: Beror på vem jag är med

Liten: Nä

Lätt: Om man jämför med vissa, men typ normal

Skoltrött: Njaa inte än

Rolig: Jämt

Pratglad: Beror på humöret

Frågvis: Njaa

Organiserad: Verkligen inte

Hälsosam: Nej men ska bli!

Blyg: Ibland

Attraktiv: Hoppas det

Lätt uttråkad: Nädå

Vegetarian: Aldrig!

Besatt: Typ av mat

Pålitlig: Tycker jag

Filosofisk: Hehe, njaasi

 

 

Har du..

För många vänner: Nej, kan man ha det?

Förföljelsemani: Ibland, om det är mörkt ute och jag är själv

Tvångstankar: Kanske nån, men inget spec

Färgat håret: Skoja inte

Brutit några ben: Inte det

Några piercings: Öron nalvel näsan

Egen dator: Nej, men typ

Gjort bort dig rejält: Hehe jo, men det har väl alla

Bra självförtroende: Njaa, sådär

Komplex: Jo mycket

Kysst någon: Jadå

Haft sex: Ja

Tagit nakenbilder: Jo varje dag

Sagt jag älskar dig till någon idag: Jodå

Varit kär: Ja

Blivit kär i någon på nätet: Tror it de

Dumpat någon: Jo

Stulit någonting: Närå

Gjort något olagligt: Ja

 

 

Vem..

Saknar du: Robin

Vill du döda: Alla jävla kogamoj!

Rörde dig sist: Min mor tror jag

Slog du sist: Malin :(

Kramade du senast: Robin

Kysste du senast: Robin

Skrev du till sist: Mallan

Vill du vara som: Mig själv?

Sårade dig sist: Hmm..

Vill du bli galet full med: Malin! HAHA saknar pdol!

Gjorde dig riktigt glad senast: Vet inte

Fick du sms från senast: Robin

Ringde dig senast: Robin

Ska du gifta dig med: Vet inte, Robin kanske?





Intressant va? jaja tack bra hejjjjjjjj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0