skärpning!

har inte skrivit på ett tag kom jag på, illa. det har varit pdol och lk , gick torsdag och lördag på pdol och det var riktigt roligt :) det blev inge lk för min del men jag och robin gick utanför området på fredagen eftersom att vi lovat mamma att skjutsa dit henne för att träffa en viss person. hade jävligt bra lust att gå in på lk när man gick där utanför, dunkade gode bra :)hehe.

imorgon så ska tina ha en middag för att hon snart ska tillbaka till uppsala, så ska dit och det blir nog roligt. men det är ju inte lika roligt att hon ska fara.
på lördag ska rebecca ha middag eftersom att hon fyller år så då ska jag dit och gratta henne och senare får vi se vars man hamnar:)


fan vad fuuuuuuuul:) ojojoj

                                                  tur att robin tycker att jag är söt :* haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0