jag orkar inte

jag försöker vara glad och inte tänka för mycket, men ändå faller tankarna tillbaka på just det jag inte vill tänka på. det svider, så jävla mycket och jag vill bara gråta hela tiden. det är som att jag slängt bort det som är dyrbarast på hela jorden, det jag höll som hårdast och var beredd att offra allt för. men allt slänger jag bara bort, och frågan är om det är värt det? det är som att jag kastar bort mig själv och måste börja om på nytt. jag orkar inte någonting, jag vill bara lägga mig ner och sova. men jag kan inte sova för det enda jag tänker på är det jag inte vill tänka på. jag vill verkligen inte slänga bort allt, men jag vet inte vad som är det bästa. jag kallsvettas, får ångest och har ständigt en klump i halsen, och jag vet att för minsta lilla kan jag bryta ut i gråt. jag känner mig så skör och sårbar, jag vet inte vad jag ska ta mig till.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Känner igen den känslan alltför väl.. :-/

2011-01-06 @ 02:19:12
URL: http://josefinhedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0