Pigg

Jag har verkligen vänt på dygnet, kan inte sova på nätterna! Brukar sluta med att jag somnar kring halv 5 på morgonen, det är inte najs.
Jag har också börjat bleka håret LITE.. och det är just nu orange, inte så najs de heller meeeeeen vem bryr sig:)
Igår var jag med Malin och lite senare kom också Evelina! Vi höll mest på att slinga och färga varandras hår och det var som mysigt.
Idag har jag varit med Malin och vi slingade mitt hår ännu en gång och efter det satte vi e en blekning i hela håret, men jag pallade inte med att det kliade och brände så fick skölja ur de dirr, får nog fortsätta med slingor ist :) Ojoj blev mycket att läsa, hatar sånnahär inlägg som man inte ens ids läsa meeen, hade bra heeej!


Ska ja skicka mina bröder på dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0