tufftuff

Min blogg måste ju vara den tråkigaste som finns, har så sjukt dålig uppdatering!


Men idag så har jag och Corran varit på stan och jag köpte en puderfoundation, vässare och en ögonbrynspenna.

Jag fick även veta att jag ska få tandställning i januari.. tufftuff.


Sen så kan jag ju passa på att berätta att jag och robin har ställt oss på en lägenhet här i öjebyn, den var jätte mysig och man har nära till allt, eller ja allt som finns i öjebyn. Vi får veta imorgon hur det blir så jag hoppas verkligen massor!


Så jäkla söt alltså! <3

Kommentarer
Postat av: arg c

och vars fan är bilden på mig då...svikare.

2010-12-07 @ 19:33:45
URL: http://ceriksson.webblogg.se/
Postat av: j

jag vet inte! den sparades inte i telefonen. hel skumt ....

2010-12-07 @ 20:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0