kanske ny start?

tänkte börja skriva lite nu och vi får se om jag orkar fortsätta. det har hänt ganska mycket sen jag bloggade sist eftersom att det var ett rätt långt tag sen, men jag orkar inte rabbla upp allt.
iaf det bästa som har hänt: är att jag och robin har förlovat oss, vissa kanske tycker att det är för tidigt, vissa inte men alla får tycka vad dom vill:)

det värsta som hänt: är att min fina kisse kasper blivit påkörd och vi har begravt honom i nybyn hos min morfar.




igår följde jag med robin till en fors och jag var tvungen att ha nått som heter "vadarbyxor" om någon nu vet vad de är förnågot?haha
det är det absolut värsta jag genomlidit på väldigt väldigt länge!
vi skulle gå igenom en skog där det var hur mycket kryp, kvistar och snår som hellst plus att det var otroligt varmt! Jag hade massa kläder på mig och det bokstavligt tala rann svett från mig. när vi väl kom fram så fick vi ingen fisk och jag var arg när jag gick tillbaka. dit ska jag aldrig mer! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0