........

Just nu sitter jag med en temp under armen och väntar på Robin, vi är tillsammans nu igen och det känns skönt. Vi hade ett uppehåll i ungefär 2 veckor men vi saknade varandra för mycket så det funkade inte att bara vara vänner.
Jaja, idag har jag varit med Sara och Malin eftersom att vi missade bussen till boden pga att läraren som fixade med bussen gav oss fel tid, hoppas det inte räknas som frånvaro.
Vi har varit och köpt pizza på"turk" som dom nu kallar det och det var gott som fan!
Sen nu på lördag ska vi ha en liten tjejfest eller vad jag nu ska kalla det, vi ska beställa pizza, dricka lite grann och kanske sjunga singstar och annat kul.
Nu ska jag inte skriva ngt mer, men skriver nog snart igen!


Suddig, men jag älskar dig:)

baaabe

<33


Pussheeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0