Jag hatar allt och alla

Fyfan vad jag hatar livet, jag vill bara dö. Jag hatar skolan mest av allt, allt ska bara gå åt helvete och jag får aldrig vara glad. Varje gång jag byggt upp mig själv litegrann så ska hela livet rasa. Just nu har jag ingen jävla livslust. Allt bara går fel och ingen förstår mig. Saknar mitt förra liv då du stod vid min sida och jag kände att jag klarade av allt. Vad har jag nu? Inte ett jävla piss. Folk utnyttjar mig för att dom vet att dom kan, det är så jävla dåligt. Jag skriver det här i bloggen för att jag vill att vissa människor som läser ska få tänka till. Just nu är allt så jävla fel och jag hatar allt som har med mitt liv att göra och jag skulle göra allt för att få vara någon annan bara för idag. Åh snälla nån hjälp mig, jag orkar fan inte

Kommentarer
Postat av: ronja

<3

2011-04-21 @ 08:35:54
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

<33

2011-04-21 @ 09:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0