Nästan klar!

FYFAN VAD JOBBIGT, har slitit som ett jävla djur idag.
Har plockat ner alla mina och mammas kläder och vikt dom och stoppat ner dom i svarta sopsäckar. Har också plockat ner allt mitt smink, hårgrejjer, och smycken och stoppat ner i en resväska. Sorterat alla mina övriga saker och massa papper. Damtorkat allt i mitt rum samt 4 garderober. Jag har också börjat i badrummet, slängt massa onödiga saker och packat ner allt småplock som balsam och shampoon ännumer hårgrejjer och allt vad som nu finns i badrum. Det har tagit mig ungefär.. hela dagen? Jag är värd en lång skön sömn nu, men imorgon klockan 11 börjar jag och mamma flytta. Så kommer nog ändå inte bli så mycket sömn, oj de blev ganska mycket text nu som ändå ingen kommer idas läsa sååååååå, stoppar här.


Såhär tomt är det nu, och dom där 3 datorerna som står kvar har jag kraschat allihop, men av någon anledning har mamma inte nämnts slänga dom. Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0