Vad hände där?

Idag är det onsdag och jag har köpt med mig massa flåd, allt känns så tråkigt och jag vill bara gräva ner mig och bara vara ifred just nu. Vi ska flytta snart och jag vill verkligen inte det, mitt hår vill inte det jag vill och jag har inga pengar. Livet suger stenhårt. Känner mig på botten och som mamma säger - då kan det bara bli bättre. Men just nu känns allt så jävla tungt och äckel jävla skolan kan ju dra en jävla gräns med allt som ska göras. ÅH ork it.


Emo inlägg, sååååååå då tar jag och gömmer mig med godispåsen under täcket och slår på tvn. Hoppas morgondagen har en bättre dag att bjuda på.






Bara en cola som fattas............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0