Bra dag/kväll!

Igår så följde jag Cornelia, Sara och Malin på stan efter skolan sen efter ett tag på stan så kom Ronja och vi gick till gottis och köpte lite godis. Sen gick vi raka vägen hem till henne och gjorde Varma mackor och båda somnade efter maten i varsin soffa. Sen då vi vaknade gick vi ut med hennes doggie och jag frös nästan benen av mig, det var så sjukt kallt. Vi for senare till Josefin, men innan det så for vi och hyrde Youth in revolt och köpte mer godis! Filmen var inte sådär jättebra men ändå helt okej.


 
Mina snygga flickor!

Sötis :)

Corran var inte så sugen att vara med meeeen hon är söt ändå, haha

Ronja fick sin julklapp av Jossan 

Haha, söta!


Men kvällen slutade dock inget vidare, det lilla jag byggt upp av mig själv föll igår och jag vet inte hur jag ska ta mig upp längre, och om jag ens orkar börja försöka. Känner mig tom, ensam och värdelös just nu, som att jag är ett vandrande spöke och ser inget bra i någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0