KUNG

Sjukt bra dag idag!

Idag är jag glad och ingenting kan få mig till motsatsen, jag har varit på lilla julafton och jag blev jätteglad över varenda liten sak jag fick! Orkar inte ta kort på vad jag fick men kan rabbla upp de iaf :)

- 2 stycken jackor en skinnjacka med päls , och en beige vinterjacka med lurv i huvan
- 6 stycken tröjor 3 stycken t-shirtar med snygga tryck, en trekvarts grå tröja med spets på ryggen och 2 vanliga t-shirtar som även kan användas som pyjamas tröjor
- Sockar
- GODIS
- 500 kr
- Refillcheckar
fick två stycken Halebop på 200 kr (Alltså 400 tillsammans)
- Trisslotter vann 75 kr :-)
- Pyjamas jätte mysig pyjamas från cubus
- Vantar stickade
- Tights lite tjockare tights från gina

Jag är verkligen jätte nöjd :)





okej det såg grymt snuskigt ut, MEN de var sjukt gott!


Pussipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0