Pinsamt

Tänkte berätta något som jag tycker är grymt pinsamt.
Dom flesta har väll någon slags "fobi" för någonting, tex. spindlar, höjder mm..

Min enda fobi är att jag är så grymt jävla rädd för harkrankar (kogamoj). Alltså känslan jag får om jag är i samma rum som en är obeskrivlig. Blir helspänd och vill bara gråta, jag får så himla panik att jag inte vet vad jag ska ta mig till.

Det är ju sjukt, jag vet att dom inte kan göra mig ett piss, men det är just det att dom är stora, ser ut som spindlar och kan flyga. Det hade varit en helt annan sak ifall dom inte hade haft vingar för isf hade jag haft kontroll över dom och kunnat döda dom när jag vill. Plus att man hör dom inte, så dom sitter och lurpassar på en vägg och när man minst anar så kommer dom och ska skrämma livet ur mig.

Jävla ointressant inlägg jag vet, men ja. Nu vet alla det iaf. Hehe


URRRRRRSH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0