En sån där lista


Vad heter du: Jennifer
Ålder: 17
Vad gör du: Väntar på maaaaaat
Vad längtar du till: Ikväll!
Vad händer i helgen: I helgen blir det att vara med Sara och gå på crousingen :-) 
Vad har du på dig: Tights linne och en myskofta
Favoritöl: Dricker inte öl
Vad blir du glad av: Mina vänner och min mamma
Vad blir du ledsen av: Lögner, elaka kommentarer och svek
Vad ska du göra idag: Gå med Sara till stan
Favoritsnabbmatställe: Måste nog säga sunes, annars är det max
Vilken låt lyssnar du på nu: Mr. Saxobeat
Vad dansar du till: Bra musik
Vem saknar du: Evelina
Nått någon inte vet om dig: Hmm, har ibland tvångstankar som gör mig galen



HUR

Svarar du i telefonen: Hej det är Jennifer, Hallå eller typ Vad vill du
Gör du när du är kär i fel person: Ingen aning
Tycker du om gul-bil-leken: Hehe jo
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Ungefär 150 skulle jag gissa
Mycket är klockan: 14:20
Hur många kontakter har du på msn: 122
Spenderar du en regnig dag bäst: Typ med en chirrepåse

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Sara: Haha. Hon fixar de själv tydligen.
Pratar du med på msn just nu? Sara, haha verkar ju som att jag är besatt av henne eller nått
Ringde dig senast? Sara, hahaha åh ork it
Pussade dig senast? Malin måste de ha varit
Vill du kasta en sten i huvudet på? Den som körde ihjäl min kisse, hehe
Saknar du mest just nu? Min fina vän Evelina
Ska du träffa imorgon? Beror på hur jag mår, om jag ids följa på kalas
Sov du med senast? Sambon
Festade du med senast? Malin
Vem fick du senast sms av? Mallan där me

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Haha jo
Gråtit en hel natt: Ja
Druckit så du spytt: Inte det inte
Åkt vattenskidor: Nope
Åkt rullstol: Jo men bara provat
Gjort en bakåtkullerbytta: Säkert
Köpt lösgodis för över 50 kr: Hehe, jo
Haft träningsvärk: Som fan, värsta som finns typ
Önskat att du var det andra könet: Verkligen inte
Sett din kompis i rosa kanindräkt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0