Dumma rubrik

tycker det är jobbigt med rubriker när man inte riktigt vet vad man ska skriva om, man sitter och funderar jättelänge och islutändan låter allt bara konstigt.
Det är lång tid mellan när jag skriver någonting här och det är för att jag ar ingenting vettigt att skriva och det jag gör om dagarna är till största del att jag sover. Roligt va? Är så sjukligt trött och jag vet inte varför, får liksom ingen energi till att göra någonting fastän jag vill.

Någonting roligt är iallafall att vi ska skaffa oss en liten kisseunge! Vi har inget namn på den än så ska googla lite gulliga namn. Den var nå blandning mellan helig birma, ragdoll och bondkatt såå vi får bara hoppas den behåller dom ljusblåa ögonen! Wiiiie, är jättejättemega glaad

Lite bilder kan jag också bjuda på så bloggen kanske blir lite roligare







densvenskabjörnstammen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0