Brrrr

När jag klev upp i morse hade jag panikkänsla i hela kroppen för att det var så förbaskat kallt i huset, sprang ner i källaren och tog på mig de varmaste jag hittade och efter det kikade jag på temperaturmätaren som visade 14° inne och -20 ute. Nu är elementen på högvarv så förmodligen är det varmt strax.
 
Blev inte att gå på stan idag eller imorgon, har ingen bil idag och imorgon blev jag utringd på jobb. Fick mig en ledig dag iaf, skönt. Idag ska jag ligga här i soffan med min dator på magen och spela sims, det är så sjukt kul! 
 
Mår faktiskt lite halvers, min mage knorrar och gör monsterkurrningar och känner hur jag börjar må lite illa, kan vara inbillning eftersom jag vet att det går vinterkräksjukan och att jag jobbar på ett sånt ställe där det lätt smittas. Kan vara bara svammel för att jag tror stup i kvarten att jag är sjuk.
 
 
 
Min fina fina fina älskade Robin, vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig. Världens bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0