Måndag

Börjar med att säga att mitt jobb är himla omväxlande, trivs så bra med tanterna och gubbarna. Känner mig oftast så glad när jag kommer hem dock ganska slut fysiskt och psykist. Det känns faktist ganska okej att jobba annandag jul och nyår samt dagen efter nyår, man får så mycket tillbaka av att vara där och se dom glada.
 
Imorgon och i övermorgon är jag ledig och då har jag tänkt gå på stan och kika på lite julklappar, jag tycker det är så himla svårt att hitta något för jag tänker alltid att jag kommer hitta något bättre efter jag köpt något.
 
Förövrigt så blir jag superglad varje gång jag duschat för håret blir bara ljusare och ljusare, så tänker nästan så att direkt jag duschat vill jag göra det igen direkt efter. Men tyvärr så räcker inte varmvattnet till det. Har typ fått duschmani,( kan man säga så? ) haha. Okej nu märker jag att jag bara svammelskriver så får lägga av nu, får skriva senare då jag har något kanske lite roligare att skriva.
 
Åh ta mig till varmare breddgrader, skulle nästan döda för de.

Kommentarer
Postat av: B

Söt Jennifer! Jag vill också åka utomlands, helst nu.

2012-12-03 @ 21:35:00
URL: http://ljuvliginorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0