Oj nu glömde jag igen

att jag har en blogg, har dock varit full rulle hela tiden så har nästan inte haft tid att blogga ändå. Jobbat fastän jag varit sjuk, så har varit som en zombie igår men nu tror jag att jag är på bättringsväg eftersom min röst är någorlunda tillbaka.
Ska en sväng till stan imorgon, ska först på möte och efter det ska jag fixa lite grejjer.
 
Gjort om här hemma litegrann, bytit tillbaka till bordet vi hade innan och lyft ut det andra till garaget så nu har vi mycket mer plats och det blev 100ggr bättre!(enligt mig iaf)
 Nu ska jag ta och städa litegranna sen ska jag lägga mig och självdö i soffan med nässpray och halstabletter.
 
Ni får en lite obehaglig bild på köpet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0